26 Ekim 2009 Pazartesi

alışkanlıklar




geçenlerde fark ettiğim bir şey var. aslında bir konu var.


konu şu


selamlaşma


bakkala girdiniz. bir şeyler aldınız. bakkaldan çıkarken bakkal amca masasındadır ve siz ona hayırlı işler yada ne bileyim nejat işler filan dersiniz.


aynen öyle oldu


bakkaldan çıkarken bakkal amcaya hayırlı işler dedim. alışkanlığım olmuştu bu benim ve gene söyledim. ama bir sorun vardı.
bakkal amca her zaman oturduğu masasında oturmuyordu.


oda ne


bakkal amca bakkalın içinde bile değildi. çoktan bana bir şeyler satmış ve dışarı kaçmıştı. korkmuştu bakkal amca hayırlı işlerden. o gün bakkal amca hiçbir şeyden hayır beklemiyordu.


hayırlı işlerime cevap alamayınca bakkal amcanın orada hep oturduğu o bakkal amca masasında olmadığını fark ettim.


güldüm.






dipnot : fotoğrafı bu siteden aldım

1 yorum:

Piyaztheoz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.