26 Ekim 2009 Pazartesi

baklava desene




oturmuş ossuruğumda mısır patlatırken
inci küpeli çocuk benden onun bloguna girmemi istedi. e bende girdim tabi. aralarda bakıyorumda pek yazmıyo yahu.
ben çok yazarım ya.

herneyse temayı değiştirince bu canım çekti bi. 
mmhhh... diye sesler çıkarmaya başladım kendimden korktum.

ossuruğumda patlattığım mısırları afiyetle yerken bir yandanda tema felan ayarladım lakin isim bulamadım. ismide inci küpeli çocuğa danıştım. nasıl dedim baklava deseni ?

baklava desene daha şık olur dedi

şık mı olmuş sizce ? 

A)şık olmuş.
YILI)şık olmamış.

cevaplarınızı benle beraber mısır yemeye bekliyorum.

2 yorum:

ÇOCUK dedi ki...

gözel olmuş belki üst kısımdaki ismi biraz daha büyük tutarsan daha şık olur gibime geldi.

Piyaztheoz dedi ki...

yazı karakterleri büyükçe ayrıca tepedeki bvlog başlığınmın etrafı başka bir renkle çevrili olmalı

kd:crate